2011-09-03

Saknade blir större

Jag vill inte ha det så här. Saknaden av dig pappa blir bara större och större:( jag vill bara ha dig tillbaka så man kan krama dig och pussa på dig som du alltid ville :P<3. Jag orkar inte ha det så här med mitt liv att vara utan dig pappa gör mig så jävla nere och ledsen:(. Jag vill bara gräva mig en djup håla och gömma mig:(<3. Jag önskar du var här nu och tog hand om mig när det är som jobbigast. Och att man kan ringa till dig det saknar jag enormt mycket. Jag ringde ju 5-6 gånger om dagen till dig för att jag hade alltid nåt att säga eller prata om:(.<3 Du fanns där för mig. Nu finns du bara i mitt hjärta:(<3 Å älskade pappa varför blev det som det blev:( Jag vill ha dig hos mig<3. Jag vill inte ta studenten utan dig. Utan du ska vara med på den pappa <3. Jag vill inget längre allt känns meningslöst. Jag som planerade att börja med mitt körkort och allt för att jag skulle kunna köra till dig och ta dig till Danmark och allt annat kul:). Men det blev inte så för du tog ditt sista andetag i sömnen  :(<3. Jag hade så många planer med dig<3. Sen så ville jag verkligen ha dig så man kan skoja med dig<3. Älskade pappa du kommer alltid vara i mitt hjärta där ska du stanna<3 Snart så ska du får blir ornsatt i urnelund i Förslöv. Och där hoppas jag att du får det bra<3 Älskar dig pappa jätte mycket<3 Puss o kram på dig <3 Snälla pappa jag fattar verkligen inte vart du tog vägen:(<3 Du var ju hos mig för bara några veckor sen pigg och glad sprallig som vanligt. Du hade alltid nåt du skulle göra gick inte en dag då du var hos farmor<3 Jag fattar inte att du är i himlen än<3  Fattar väl inte förrän vi får dig i jorden i din fina urna som vi valde till dig <3. Vila i frid pappa hoppas du har det bra där du  är nu<3

Inga kommentarer: