2011-08-31

Pappa kom hem,

Pappa kom hem till mig igen <3. Jag vill ha dig hos mig och inte i himlen där ska du inte vara <3 Jag älskar dig mer än vad du vet. Du är mitt allt och jag vill verkligen ha dig tillbaka. Du var min allra knasiga pappa som man älskade över hela sitt hjärt<3. Snälla pappa kan du inte bara inse att du är min ängel eller är det jag som ska göra det?. Jag vill  inte ha det så här längre :( jag vill kunna krama dig igen <3. Jag orkar inte lida bara för du tog ditt sista andetag i din fina sömn<3. Och det gör mig så ont i hjärtat att du gjorde det :(<3. Jag saknar dig min fina pappa <3 Varför gjorde du så? jag vill verkligen inte inse det. Jag vill bara ha dig tilllbaka<3. Snälla pappa varför gick du aldrig till läkaren och fick hjälp<3 hade du gjort det så hade du säkert levt hos mig idag <3. Antagligen hade jag täffat dig igår när jag var hos Anki<3. Kändes tomt att åka dit för du levde inte:/ <3 Jag kommer alltid att sakna dig pappa<3 . tack för alla år jag fick med dig dom var jätte mysiga <3 Puss på dig pappa din dotter <3. Ta hand om Emma och Kickan och alla som vi känner <3. Krama Emma ifrån mig och säg att jag älskar henne<3 Ha det så bra så ses vi igen<3 

Inga kommentarer: