2011-09-04

Söndag

Blir en lugn dag. Har ju som sagt känt mig dålig i natt:(. Eller innan jag somnade.:( Kroppen orkar inte så mycket men har märkt att det har börjat säga ifrån lite nu:(. Har haft en jobbig tid så kanske därför jag har mått dåligt av olika anledningar inte mått så bra på senaste tiden. Jag försöker må bra och klara av att göra det efter allt som har hänt. Jag försöker ta ett stort kliv i mitt liv nu  som måste börja. Jag måste ta ett nytt kliv igen som jag precis hade klarat av att leva. Men mitt nya kliv är att klara mig utan min älskade pappa här i  livet.<3. Jag har precis insett att jag aldrig mer får tillbaka min systerdotter igen<3. Men nu måste jag börja på samma kula igen och inse att pappa aldrig mer kommer tillbaka. Men det är inte så lätt som man vill tro att det ska vara:( . Men man måste ju försöka. Men jag vill som sagt klara det själv och inte prata med massa psykologer eller nåt sånt. <3. Jag kommer klara det och det ska jag bevisa. Fast det är jobbigt att gå upp på morgnarna så gör jag det för att kämpa mig till skolan. Jag har ju klarat av att vara i skolan nu i en hel vecka då ska jag fortsätta med det. Jag måste verkligen göra det måste skärpa mig detta året nu. Det är sista året och jag tar studenten nästa år så nu måste jag klara det. Ska söka till en folkhögskola om det finns nån man vill gå på:). Och inte höra massa skit om saker utav min syo som har hand om prao och så. Jag ska visa att jag klarar det. Men ja det var väl det mesta jag har som mål är att kämpa och göra min pappa nöjd:). Han vill inte att jag skolkar och inte sköter mig. Och det är nu det sista året jag ska sköta mig har jag bestämt :). Ha en bra söndag alla för min söndag är en tråkig söndag för mår mindre bra. <3

Inga kommentarer: