2011-09-05



Saknar vår tid tillsammans. Önskar den var som för 3 månader sen då vi var lyckliga ihop. Men det försvann den lyckan jag hade med dig den har jag ännu för jag tänker på dig och saknar dig jätte mycket <3. Jag vill bara ha dig tillbaka så vi kan ha det lika mysigt som förr<3. Du tog mig som jag var och du älskade mig som jag var. Jag älskar verkligen ditt sätt <3. Du var en kille som jag vill leva med livet ut <3. Jag saknar det verkligen. Du gjorde mycket bus som jag skrattade åt väldigt ofta. Mattias du är en person som jag älskar väldigt mycket hoppas du tar mig tillbaka nån dag <3. Tack för att du finns för mig nu när pappa gick bort. Utan dig hade jag inte klarat det. Du fanns där för mig innan också. Fast vi bråkade som några jävla idioter:). Men vi blev alltid vänner igen:).  Du finns via sms och telefon det gör mig glad att ringa dig och prata med dig är en stor glädje i det hela det ska du veta:)<3 Vi hade massa bus för oss framför allt att du bara tog din tunga upp i min näsa haha så härligt. Det kallar jag kärlek på det hela <3 Mattias din kanssboll med dig är jag en hel person men när jag är själv så är jag inte det:( <3 Du ger  mig styrka av att klara dagen:) <3 Tusen pussar och kramar till dig Mattias lt;3

Inga kommentarer: