2011-09-03

September redan

Snart har du varit borta i en månad :( Kan ej fatta att tiden har sprungit iväg så fort redan:(<3. Men som sagt har redan börjat på en ny månad och jag har gått i skolan i några dagar :) en hel vecka nu:)<3. Japp annars så har det varit en bra vecka vi har varit ute på vandring med skolan och så vidare. har varit en bra dagar och så. Jag vill verkligen ha det så i fortsättningen. Men det kommer ju dagar då man verkligen mår piss och saknar pappa jätte mycket. Jag vill verkligen försöka gå vidare och ha ett bra liv. Men det ska jag ju klara av att ha också<3. Men det finns saker då man verkligen saknar i sitt liv. Och det är Emma min systerdotter som har varit borta i 2 år och 4 månader<3 Pappa har varir  borta snart i 1 månad. Sen så har jag varit singel 3 månader snart. Vad kommer hända sen<3 Jag saknar verkligen Emma jätte mycket <3. Jag vill så gärna ha dig här så vi kan leka och krama varandra som vi gjorde innan<3. Älskade troll unge moster älskar dig jätte mycket<3.  Jag fattar inte att tiden har sprungit iväg så snabbt. Du var hos oss för 2 år sen :( då var du där och sprang som en liten sprallig tjej som älskade sitt liv<3. Jag har aldrig varit så deprimerad som jag har varit på dom 2 senaste åren:(. Först gick du bort i en tragisk olycka sen så går min pappa bort i sömnen:(<3 Varför mina älskade underbara personer som jag älskade mest av allt:'(<3 Jag vill ha er här nu<3. Moster älskar dig Emma min fina ängel<3. Din dotter Älskar dig pappa<3.. 
Ha en bra helg alla glada <3

Inga kommentarer: