2011-09-10



Usch satt precis och tänkte ut en sak:( det är 4 veckor och 1 dag sen pappa gick bort:( Vart tar tiden vägen? För fyra veckor så var pappa hos oss:(. Mina dagar är upp och ner:/ finns inget värre än att ta telefonen och håller på att trycka in ett p som pappa :( Sen när man kollar och tänker vist fan pappa finns ju inte hos oss mer :(<3. Jag gillar inte den tanken men den tanken kommer vara där väldigt länge<3 Pappa kom hem jag älskar och saknar dig enormt mycket. Tror du  är stolt över mig för att jag ska gå och prata med kuratorn på skolan . Jag gör det för att jag ska se om jag mår bättre men jag vet inte förrän jag har varit där<3. Hoppas du har det bra där du är älskade pappa<3. Göran Nilsson var den jag älskade mest av allt som förälder. Han ställde alltid upp för mig. Men nu får an bara acceptera att pappa inte finns mer:( Men det vill man ju inte göra :(.  Ja jag kommer alltid att sakna dig pappa<3 Puss din dotter Josefin <3. Jag har inte skrivit här inne på länge för har ej haft så mycket att säga. För blir mycket prat om pappa hit och dit Kanske inte är så roligt att läsa det hela tiden. Men som sagt igår var jag på Liseberg med ett härligt gäng :). Tackar min Farbror som fixade det till mig så jag kunde följa med . Han var själv med där så var en härlig dag(: Jag ångrar inte alls att jag följde med för jag har haft en toppen dag med härligt sällskap och med massor med Karuseller så ska ej klaga. Men nu har jag super ont i fötterna så ska snart ta och sova. För klockan är mycket och jag är trött. Så ska skriva mer i dag ha en bra dag så länge <3 Puss O godnatt<3

Inga kommentarer: