2011-09-13

Trevlig kväll:)

Kan ju inte bli bättre kväll som jag har haft idag. En trevlig kväll med trevligt sällskap:)<3. Jag mår sjukt bra att va med dig hoppas verkligen att vi träffas fler gånger<3. Och tack för Mathilda som var ute och gick med mig och massa andra. Det var super skoj och trevligt. Och verkligen en mysig stund med Mathilda gör mig också glad<3. Jag hoppas det blir det igen<3. Ska snart sova och ha en trevlig natt skola i morgon. Och fina Astrid fick sin tröja idag och hon blev super glad och ville ha den på sig jag blir super glad när det blir så<3 Goa fis unge<3 Man kan bara Älska henne<3. Jag har inte skrivit så ofta jag uppdaterad här men som sagt jag försöker göra det så ofta det går <3. Ha en bra natt och dag<3 Puss på er<3 Jag är glad att Astrid uppskattade sin tröja och verkligen ville ha den på sig :) <3 Hoppas min systerdotter älskar sin med :) <3 Max kan ju inte säga så mycket mer än att ha den på sig och se glad ut :) haha hans boddy med Tom & Jerry på den är riktigt cool:P<3  Nu ska jag duscha sen sova och dra till skolan i morgon:)<3.

2 kommentarer:

Iwan Mazz sa...

När ska du uppdatera dig :D Kramis

Unknown sa...

snart ska hon gör det