2011-09-07

Arg / Besviken / ledsen

Allt på en gång:(. Jag åkte med min Mamma & Bror till min pappas lägenhet för dom skulle komma ifrån mammas jobb och hämta det sista. Och jag skulle lämna Lurvis till sin nya ägare. Men tror ni att katten är inne? Va fan tänkte jag nu kommer den inte till sin nya ägare. Jag förtvivlad ringer till honom och säger som det är och dom sa att dom hade släppt in den igen. Men när jag tömde katt lådan så var där inget ny gjort skit i den. Så det är konstigt. Så jag tror inte katten är inne. Så jag fixar det och gråter som en idiot vräkte ur mig ord som jag verkligen inte ångrar. Jag kommer hata dessa folk resten av mitt liv. Så skönt att det sista är tömt så man kan bara städa lägenheten se be dom dra åt  helvete. Så jag pratade  med Susanne ifrån Kattjouren en riktigt härlig kvinna som har hjälpt mig och hon var riktig besviken på han som gjorde detta. Ja hans ansvar var att titta till den men inte släppa ut den:(. Men hon skulle ringa till honom. Den andra som ringde till mig ifrån samma ställe var inte lika trevlig mot mig. Hon sa att jag skulle ge honom hitelön på 300 kr glöm det han är fan inte värd ett öre av oss. Idioten själv är cp och dum i huvudet. Har varit ett svin mot min pappa så varför ska vi vara trevliga tillbaka?? Sa jag till henne susanne då varför ska jag betala det svinet han kommer inte få ett öre av mig. Så hoppas att Älskade Lurvis kommer tillbaka så Pappa kan bli nöjd. För nöjd är jag inte själv. Var så glad över detta men sen försvann allt bara så där. Typ som ett brev på posten så snabbt försvann det:(<3. Så besviken är jag på honom och ledsen med för att pappa älskade Katt inte var där:(<3 HA en bra dag alla för nu ska jag ta och vila lite så kanske jag mår bättre sen:)<3 Puss hej<3

Inga kommentarer: