2011-09-05

Måndag

Måndag rena dagen som jag verkligen har hatat:(<3. Har varit dålig idag mått jätte dåligt vet ej vad felet är. :(. Jag saknar pappa jätte mycket och önskar han var här hos mig <3. För varje dag som går och går så blir saknaden större:(<3. Jag vill verkligen ha han här så man kan göra saker man inte kunde innan <3. Snälla pappa vissa att du finns hos mig <3. Jag älskar dig jätte mycket pappa du var min förebild på allt du gjorde saker som var ur häftiga. Du lätt mig att pierca mig och tatuera mig det gjorde inte mamma. Men som sagt skit samma<3 Nu gör jag som jag vill men har ingen att ringa till om det är nåt. Men det får jag lösa på mitt sätt. Klara mig själv utan dig är jätte svårt pappa<3:(. Jag vill verkligen inte leva utan dig du gick bort alldeles för tidigt ifrån mig:(<3 Du var 59 år du han inte bli 60 som du ville du han aldrig fira det med oss barn<3:(. Det är mycket jag vill förlåt som jag sa till dig men det går ju inte nu:(. Jag säger det här pappa jag ber så mycket om ursäkt för det jag sa i telefonen  till dig<3:(. Hoppas du tar i mot det där du är nu<3. Ta hand om Emma säg till henne att jag saknar henne också vill ha hem henne med<3. Jag älskar dig Emma jätte mycket <3 Puss på o

Inga kommentarer: