2011-09-27

God natt

Jaha då blev det ingen fotografering! Men dagen har varit bra och trevlig. Sjukan gick det bra på. Svullen vid näsgången polyper börjar komma tillbaka. Ska göra allergi test och se så jag inte är allergisk mot nåt. Så nu ska man göra två saker. Gå på nässpary som jag ska ta i 2 månader. Inte sån mot förkylning. Sen ska jag skölja näsan i 2 månader också med koksaltlösning låter inget vidare. Plus mitt näsben är snett så därför jag har ett helvete med att andas också. Men när jag ska på återbesök igen så ska dom titta och se om det har blivit bättre annars blir det en operation. Men hoppas på operation så dom tar bort polyperna och rättar till mitt näsben :). Senare på kvällen så var jag på målning som jag brukar gå på:). Sen efter det så blev det korpen för några av våra spelare. Gud det var inte roligt men hade inget att välja på precis. Men annars har dagen varit bra:)<3 nä nu ska jag sova :)<3 god natt på er<3

Inga kommentarer: