2011-09-07

God natt

Glad nyheter Katten ( Lurvis ) Kom tillbaka så nu har den åkt till sin nya ägare:) Så det känns jätte skönt men samtidigt jätte ledsamt men hon får det bra där hon är nu. Själv klart kommer jag sakna denna fina kissen:) jag blev lite kär i den hos pappa nu när den var ensam. Men vi kan  ej ha katt för vår ena hund jaga katter. Men som sagt nu är pappa nöjd och glad där uppe bland målen. För både hunden och Katten fick ett hem:). Pappa du ska veta att jag verkligen la ner all min energi till att få ett hem till din kisse och nu har den fått ett hem. Med ett trevligt miljö. Nu ska man bara hoppas på att katten trivs där. Men det ska inte vara några bekymmer tror den trivs jätte bra :). Jag ska ha kontakt med dom så man får veta lite hur katten har det. Jag är glad att allt löste sig. Så nu har man bara städningen kvar sen är väl allt över. Ska till skolan i morgon har varit hemma i veckan för det har varit tufft och har ej mått bra. Men nu när allt har lagt sig så känner jag en styrka i kroppen på att jag ska klara det. Ja självklart så är den en tom känsla kvar efter pappa jobbigt som bara den. Jag saknar dig pappa<3. Men som sagt du har det mysigt nu med Emma hoppas ni leker mycket tillsammans<3. Kan ej fatta att du har varit borta i 4 veckor i morgon:(. Och Emma har varit borta i 2 år och 4 månader. Vår tjej skulle ha blivit 9 år gammal. Men som sagt man saknar henne varje dag som går. Vår fina ängel<3. Som sagt det har varit tuffa år jag har varit med om:( först Emma som omkommer i en trafikolycka. Sen pappa i som gick bort i sömnen av en hjärtinfarkt eller nåt annat med hjärtat. Men jag vill inte forska i varför pappa gick bort. Jag kommer alltid sakna pappa jätte mycket<3 Önskar du var kvar hos mig så vi kunde busa och leka som förr:)<3. Nej nu ska jag ta och krypa till sängs och sova lite <3 ha en bra dag alla i morgon <3 

Fina Lurvis :)<3

ÄLSKADE KATT DU KOMMER TILL ETT BRA HEM <3
 

Inga kommentarer: