2011-09-08

Sitter i skolan

Glömde min blåbok hemma så får skriva här istället. Det är skönt att skriva av sig lite. Jag har ju varit hemma i 3 dagar och haft det tufft mått illa i måndags och tisdag. Så tog en extra dag hemma så man verkligen kände sig bra. Så igår så lämnade vi iväg Pappas katt och nu har dn det bra :). Jag tycker det är skönt att slippa allt som har hänt nu. Jag har ju värsta huvudvärken men det får ju gå. ska ej klaga. Nu så ska jag försöka srkiva lite annat och inte om pappa hela tiden. Men man har ju inte så mycket att skriva om precis. Mer än att jag är i skolan första dagen på hela min vecka. Det känns skönt att vara här. Nu ska jag skriva lite om vad som hände i förra veckan. Torsdagen den 1 september så var vi i Järavallen och hade social dag. Och det var ju skoj. Vi var borta hela dagen.  Hade olika aktivtete och så. Delade upp oss i grupper. Jag fick myggbet och så. Hatar myggebett. Aktiviteterna var, känsla, lukt tillverka i gruppen tillsammans. Och vi hade Vikt, Längd, m.m sen massa annat som jag inte mins haha. Men som sagt vi åkte ifrån skolan vid 08:30 och var där  08:45 nåt. sen delade vi upp oss. Sen så åkte vi ifrån Järavallen vid 13:30 nåt så vi var vid skolan vid 14:00 han med bussen vid 14:40 och tåget vid 14:57 till Åstopr där jag hade bowling träning. Var väl allt som jag kommer ihåg. Snart är det helg och då ska man till Liseberg med min farbror och hans klubb som han är medlem i. Så ska beställa åkpass och inträde i morgon. Jippi jag längtar som bara den:). Hoppas alla får en bra dag. Jag ska försöka göra min dag bra. Hoppas tabletterna hjälper så jag slipper ha ont i skallen och må illa. Måste fan gå till vårdcentralen och få hjälp nu med min huvudvärk. Men som sagt jag vågar inte gå dit efter allt som har hänt både med Cysta på 5kilo som dom missade och allt annat. Dom lyssnar inte på mig:(. Jag fattar inte hur folk kan göra så mot andra. Liksom jag har förklarat hela tiden med dom. Jag vill ha migrän medicin och inte massa mesiga tabletter som inte hjälper mig. Så nu ska jag slå näven i borde och få hjälp. Nu är jag klar här kommer uppdatera mer senare ikväll när jag kommer hem ifrån skolan. Nu ska jag plugga lite Matte, Svenska , Engelska vad som finns. Vi får se vad jag har för böker hehe. Ha en bra dag alla glada. Hoppas er dag bli bra. Puss o kram <3

Inga kommentarer: