2011-09-26

Bloggar via mobilen:)

Härligt kanske blir mer bloggande via mobilen när man inte har till gång till datorn eller när den är avstängd:). Ligger just nu i soffan i uterummet. Känns mindre skönt tack vare ryggen värker idag på mig:/. Plus vecka 44 åker jag till älskade bjäre :). För blir antagligen en hel vecka hos Berner och Anki:)<3 ska bli skoj:). Som sagt måste åka dit för att vänja mig vid att pappa aldrig mer kommer att möta mig vid bussen eller kiosken i förslöv:/. Svårt att förstå att en sån fin människa är borta:/ lika svårt är det att förstå att min älskade systerdotter också är borta:/. Alla man älskar och verkligen vill ha vid sitt liv försvinner:'(<3. Emma jag kommer alltid att älska och sakna dig<3 11/10-02 föddes du som en fin flicka<3 4/5-09 omkom du i en tragisk olycka:/ då blev du en fin ängel<3 Göran Nilsson 8/5-52 föddes en fin person som blev min pappa<3 är glad att du levde mina 20 år tillsammans<3 12/8-11 gick du bort i sömnen<3 då blev du en fin ängel som vakar över mig och min syskon tillsammans med Emma, farfar, mormor, morfar , Svea,Hugo, Astrid. Det är säkert många fler<3 men nu ska denna dam
Sova:) god natt alla<3 kommer mer uppdateringar nu:)<3

Inga kommentarer: