2012-01-29

Söndag

Hatar att bli nervös en vecka innan operation;(. Hatar att vara utan papps:( hatar att livet är så orättvis:(. En operation utan papps;( hur ska det gå van vid att han kommer ju:). Eller kommer in springandes i sista sekund:). Eller bråkar om lustgasen som jag har;) den jävla masken fy fan säger jag:D. Jag vill ha tillbaka min pappa<3. Men har mamma med mig hela dagen och Anki med:) mysigt att hon ville komma också:). Först trodde inte jag att mamma skulle ta ledigt för min skull att vara med mig på sjukhuset:). Andre gången nu som hon gör det:D. Denna operationen tar 1 timme och 30 minuter:). Jippi ska hem samma dag lär bli kul för mamma:). Kommer att sova bort livet den dagen;). Men nu ska jag sova och ta mig till skolan i morgon<3. God natt alla glada:)

Inga kommentarer: