2012-01-04

Vila i frid Berne

Berne du är saknad av mig :( . Att veta att du blev en ängel början på året var inget skoj:(. Att allt blev en vändning på din sjukdom var hemsk:(.  Men du var sjuk i Cancer som satt i buksportkärlen. Den spred sig väldig snabbt och det var väldigt sorgligt. Jag kommer att sakna dig väldigt mycket<3. Den sista tiden så fick du lunginflammation och den var inget som vi hade väntat oss på:(. När Anki ringde mig och sa att du låg inne och visste inte hur länge du hade kvar så kände jag mig väldigt ledsen:(. Jag ville inte att detta skulle hända att du blev en ängel så tidigt. Precis som min älskade pappa fattar inte att du och pappa är borta :( . 10/8-11 blev pappa en ängel bara 59 år gammal:( 4/5-09 blev Emma en ängel bara 6 år gammal:( och nu du Berne 3/1-12 blev du en ängel bara 50 år gammal ingen ålder för någon av er :( fy fan vad livet är jobbigt ibland:( jag känner mig väldigt ledsen inom mig men kan ej gråta :(. Jag var helt yr vaken när din fru Anki ringde o sa att du tog dom sista andetagen. Du tittade på henne:( hon sa berne du får lov att gå nu :(  Nu lider du inte mer:( . Kommer alltid att saknar vår Berne med skratt och kaffe  glad person :) alla vattenkrig vi hade på gatan när jag var liten allt annat som jag gjorde :) Mins inte första gången men Anki sa att Louise blev rädd för mig :) haha så farlig jag är då:). Jag har alltid hört att jag är en Emil nummer 2 bara för alla mina hyss jag hade :). Du bara skrattade när jag berättade om dom eller när du såg dom :) . Så mycket som vi har gjort tillsammans är ju en hel historia:). Jag kommer alltid att älska dig Berne kvittar vart du är <3. Ta nu hand om alla jag känner o drick nu kaffe och njut av tiden du har i himlen med pappa & Emma<3 Älskar och saknar er alla ni betyder så mycket för mig <3 Anki du är bara för älskad av mig jag kommer aldrig att lämna dig <3 Jag är orolig nu när du är ensam men jag vet att du är en stark kvinna och klara det <3. Anki du är envis och underbar på alla sätt<3 .:) jag älskar dig jätte mycket vad skulle jag ha gjort utan dig ?? Inget du rädda mig ifrån det svarta hållet som jag fick när pappa gick bort. :( Tänk att vi har haft ständig kontakt sen pappa gick bort asså för 5 månader sen:( kan ej fatta att det har gått så fort! Vart har tiden tagit vägen ?? :(. Men du ska veta en sak är att jag är glad att du finns och att jag har dig vid min sida<3 Kom ihåg en sak Jag älskar dig precis som du är min riktiga mamma:) du fick en bonus dotter på köpte via vänskapen ifrån min mamma <3 :). Nej nu ska jag ej babla mer tänkte skriva mer men det får bli i ett annat inlägg detta var till Berne Må vila i frid nu Benren <3 Jag kommer alltid att sakna dig <3 Ta nu hand om dig <3

Inga kommentarer: