2012-01-21

Lördag

Idag har jag tagit det lugnt:). Varit på Öppet hus där vi överraskade killen som fyllde år alla hade gömt sig så han inte  visste något:).. Sen åkte vi hem väl hemma så satte jag mig vid datorn:). men som sagt nu sitter jag här har gjort ett tag. Nu ska jag ta och stänga av den och sova. För i morgon så ska jag och mamma till Åstorp och hämta en el driven motorcykel till min älskade systerson:) ska bli kul o se hur han reagerar:) egentligen så skulle roine ha köpt en sån om Max sa morfar det lär och dröja och hoppas att han aldrig säger det. Men ja men som sagt jag han förre så Roine vart inte så glad. Så han får väl komma på något annat att köpa när han väl öppnar och säger morfar. Jag har en sträng regel som jag håller. Roine som är mammas sambo är inte morfar till Max eller Sofie. Utan det är vår pappa. Men har ju varit väldigt tråkigt i familjen så min syster och han har inte varit så bra vänner så verken Emma eller Sofie träffade min pappa. Så nu försöker dom förklara för ungarna att Roine är deras morfar. Men kyss mig i röven han är inte deras morfar och kommer aldrig bli. Så ge fan i ljug för barnen. När jag får barn så kommer jag förklara för dom att deras morfar är en ängel och finns inte. Dom har ingen morfar vid liv. Så som sagt jag har lust o säga till Max att Roine inte är deras morfar. Men som sagt. Då blir väl inte syrran glad. Men man kan som sagt inte älska alla:P Och vill hon hata mig så är det upp till henne:). haha. Jag är glad att jag har ett liv i alla fall där jag inte ljuger om saker inom familjen.. Sorry hatar det ni gör mot Max och Sofie. Berätta sanningen vänta inte i flera år.. Hatar sånt. Men nu har jag berättat vad jag tycker o så:) nu  ska jag sova. Sorry syrran om du läser du får bli sur om du vill. Jag säger vad jag tycker och tänker. Upp till dig och älska eller hata mig:)<3

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Haha! Han (ROINE) kommer aldrig att bli Morfar punkt slut :) Så han kan säga de hur mycket han vill för det är bara att ljuga inget annat håller med dig till 110 % :)