2012-01-09

Till dig Anki<3

Jag älskar dig tusen gånger om<3 är glad att du kom in i mitt liv när jag var bebis eller jag en skit unge på hög nivå:). Du tar mig precis som din egna dotter:). Det bästa med dig är att du lyssnar och finns och ger mig hopp och stöd<3. Den dagen jag ringde om pappa den dagen har du funnits vid mitt hjärta <3. Du är envis som en åsna bak och fram:). Du är stark som en oxe du ger aldrig upp utan kämpar på :). Jag ser aldrig en ledsen min på läpparna:). Jag ser en glad Anki fast du har en Stor sorg över dig nu efter rumpnissen Berne:/. Men Berne ser allt du gör så passa dig Anki:). Vem vet om han kommer och kniper dig i tårna:). Hihi. Du har verkligen ställt upp för mig i alla stunder<3. Anki panik jag älskar dig tusen gånger om:). Så många gånger jag kan springa:) haha då blir det inte långt knappt runt huset:). Usch all energi jag hade när jag var liten har försvunnit:). Hehe så mycket energi har jag inte längre:). Men hos dig så kommer den pang bom på mig<3. Bara för jag mår toppen hos er får jag säga. Berne finns i mina tankar kan inte säga dig fast det är bara du där nu:(.<3. Men som sagt världens bästa person är du Anki <3 pussar på dig din lilla josse<3

Inga kommentarer: