2012-02-09

..

Jaha denna dag har varit rent åt helvete:(. Om man säger så här mår ej bra för vissa saker:(. Mår ej bra för har opererat mig:(. Finns inget värre än att va ensam om dagarna:(. Ibland önskar man att pappa var kvar så jag kunde vara hos honom<3. Inget fattar hur det är att vara utan min pappa<3. Jo en person och hon är den enda bland Mina vänner som vet<3. Att inte kunna ringa till min pappa som jag vill är hemskt:'(. Saknar våra samtal . Bråken skratten gråten när vi höll på med varandra:(. Att jag mår som jag gör är bara för att när jag gick hemma för 6 månader sen så hade jag en pappa att ringa till:(. Då fanns han och han lyssnade:(. Min egna älskade pappa<3. Att inte ha honom vid liv är hemskt och tufft:(. Att ha en saknad i kroppen är jobbigt:(. Vill ha tillbaka både han och Emma<3. Dom är mitt allt och kommer alltid att vara det<3. Jag är försöker vara positiv men att inte få gå till skolan på en till två veckor är tufft. Har aldrig känns så. Men sen pappa gick bort så blev det så:(. Ingen ro i kroppen vill inte sitta still. Känner inte igen mig längre. Måste alltid ha något att göra. Ångrar att jag inte tog med mig datorn hem. Men den funkar ju inte hemma. Hatar att ha tusen miljoner myror i benen! Det gör mig tokig:(.'em får väl försöka göra det bästa av det ! Hoppas ni får en bra dag alla läsare<3

Inga kommentarer: