2012-01-05

Syskonbarn på besök:D

Denna goding och hans syster var här idag:) märks att han tycker det är kul:) vi var ute och gick lite men alla vattenpölar var roliga så då stänger man till döv örat så man inte hör när moster kallar:). Han blir bortskämd av mig :) går han inte så tar jag upp han:) ja det är moster kille och då får man gosa extra mycket:D. Sofie är både go och snäll men ibland vill man bråka med moster så jag blir lite arg:). Men det är väl smällar man får ta?:). Men jag älskar dom tusen gånger om:). När man stannar så vet Max att man blir buren när man har gått långt och busat då tar moster upp honom;) haha vad lat:) haha. Dum som jag är så tar jag upp honom:D. Men lite bebis mys får man ha:D. Ja bebis och bebis han är 1 år och 7 månader så känns som om bebis tiden är borta:). Ja jag vill ha egna barn men får allt vänta tills den rätta kommer till mig! Hoppas snart för vill inte vara över 30 när jag får barn:D hihi. Men nu ska jag ta och lägga mig :). Ha en bra dag:) tack Mattias för trevliga dagar:D

Inga kommentarer: