2012-01-01

2012

Detta år ser ut så här. Studenten i juni. 1 år utan pappa 3 år utan min systerdotter:(. 2 år tillsammans med min systerson 6 år med min systerdotter<3. Önskar jag hade en lägenhet:(. Trött på att bli behandlad som skit i detta fittiga huset:@. Önskar att min mamma var normal o fanns mer för mig än vad hon gör:/. Men hon fattar inte att hon inte sårar mig:(. Om jag ska vara ärlig så längtar jag inte till studenten:(. Tänk om jag inte kommer in på någon skola eller så? Då får jag sitta på arbetsförmedlingen tills jag hittar ett jobb! Plus i dagens läge så är det sjukt svårt att hitta jobb :/. Men får ta det som det kommer:(.

1 kommentar:

Iwan Mazz sa...

Fixa skolan gumman :) Gå ditt fast du har lite ont var du nu har ont vissa att du är med på alla Lektioner & gör så gott du kan mer än så kan du ej göra :) Kram