2012-01-20

Fredag.

Det blev ändrade planer angående helgen! Som jag säger till alla vänner familj går alltid före andra:). Som sagt skulle ha varit hos en vän men blev ändrat för det hände en sak inom familjen där. Så blev inget:(. Men kommer tusen helger till så behöver inte vara orolig<3. Jag älskar henne ändå för det:)<3. Men nu ska jag sova. I morgon ska man på öppet hus hos en som fyller 20 eller har fyllt. Sen på söndag så ska jag hämta en sak till Max som jag har köpt. En sån är inte billig:) en motorcykel i el kanske kostar som ny runt 700 kr men denna kostar 250 kr begagnad så han ska ha den hos oss:). Så har han något att göra r han är här och vill vara ute:). Mosters älsklingar<3. Hihi hmm vad ska man köpa till en 6 åring? Min älskade systerdotter blir 6 år jag vill veta så kom med tips:). Hon börjar skolan så ja vill köpa en väska men känns inget skoj. Annars får jag bjuda med hon i någon affär så får hon välja själv! Låter som en bra ide:) nu ska jag sova och ha nu en riktig skön helg så höres vi:D

Inga kommentarer: