2012-01-11

Skolan

Sitter i skolan och har segt. Men det är ju bara bra att jag orkar hit:). Igår somnade jag vid 23:00 och vaknade i natt sen somnade jag igen. Mamma väckte mig kl 06:00 Sen han jag med bussen som gick 06:39 Skönt att vara i tid i skolan:). Fick med mig frukost super gott var det. Så hädan efter ska jag har med mig frukost till skolan istället för att handla där. Frukost för 10 kr och man får inte ta kall dricka längre. Helt sjukt. jag vill inte ha varm choklad mår ej bra av det. Jag fattar inte varför dom ska göra det. Ja jag fattar inte varför dom ska ändra på saker och ting. Ja som sagt mina student saker är betalade och kommer vid vecka 17 i April:). Jag hoppas jag är inne då:). Vill ha mina saker nu :) men dom ska börja på dom nu. Jag tycker det ska bli spännande att få det :) Ja inte många månader innan man går ut :). I morgon så ska jag besöka furuboda ska bli spännande och se  vad det är för skola:). Hoppas på det bästa. Japp nästa vecka blir det praktik på Rönnbäcksskolan ska bli skoj:).. Hoppas 2 veckor gå bra :). Nä nu ska jag stänga av datorn:). Hoppas ni får en bra dag :). För det hoppas jag att jag kommer få:).

Glömde säga en sak:)..

Jag har personer som jag älskar mest av allt <3. Anki, Max, Sofie, Emma, Pappa, Berne<3 Ni är allt som har funnits för mig<3. Jag har aldrig älskar någon så mycket :). Att han Anki vid min sida det är super mysigt<3. Hon är som min mamma<3. 

Berne du kom som en ängel :) sen dog du som en fin ängel 2012-01-03 :(. Berne jag kommer alltid att älska och sakna dig kvittar vad <3. Berne dina skämt var super skönt och dom var roliga. Kommer aldrig att glömma dom:).

Min pappa fattar inte att du är borta. Att det har gått 5 månader sen du gick bort :(. fattar inget fattar inte ens att du blev en ängel så tidigt:(. Min kärleks fula pappa <3. 1952-05.08 2011-08-10 du fick leva i 59 år :( men kunde ha levet längre<3.  Pappa kommer aldrig att glömma dig. Du var den som fanns för mig alltid<3. Min älskade pappa<3 Jag älskar dig min älskade pappa<3.


Emma du kom till oss 2002-10-11 kom du till oss<3. 2009-05-04 blev du en ängel<3. Jag älskar och saknar dig min fina systerdotter<3. Du var mitt allt<3. Jag älskar dig kvittar vad det är<3. Du är alltid min systerdotter<3. moster fina tjej <3. Moster tjej du var en busig tjej som jag alltid älskade<3. Men du kommer aldrig sluta älska dig <3  


Jag älskar er mina änglar<3 Ta hand om er<3

Inga kommentarer: