2012-01-04

4/5-09 10/8-11 3/1-12

Man kan ej tro att denna fina människa blev en ängel:( <3 Hoppas att du har det bra Berne :/<3 Kommer att sakna dig mycket <3. Vaka nu över Anki och alla du ha dig om hjärtat<3.jag hoppas verkligen att du mår bättre nu<3. Och att din cancer är borta. Och att du är en frisk människa<3. Jag älskar dig Berne du blev som en extra av allt:(<3 Kommer saknar våra stunder vi hade mycket skoj ihop.:) och mycket bus tänk dig allt bus och hys vi gjorde <3 Mycket skratt ihop:) tack för mina 20 år tillsammans med dig :( Önskar jag fick fler år med dig:( .

Emma önskar jag fick fick fler år med dig med min älskade systerdotter<3 Moster tös jag älskar dig jätte mycket<3. Att mista dig gjorde ont i hjärtat<3 Du var bara 6 år inget år att mista ett litet barn i:( jag kommer alltid va din moster kvittar vad<3 Du är mitt allt min ängel som vakar över mig<3 Emma din buse jag minns dig som om du var hos oss igår<3. Tänker alltid på dig gumman<3

Pappa varför varför fattar jag inte:( du borde ha varit här nu och stöttat mig igenom Bernes sjukhustid:( Jag fick inte ringa dig dom dagar jag vill ringa dig är saknade:( Stod i hissen på Helsingborgs lasarett och tänkte på dig:(. jag saknar dig min älskade pappa<3 Kom hem igen <3



4/5-09 Emma för 3 år sen var du hos oss<3 Jag fattar inte att du är borta<3 Moster tös<3 Du föddes som en ängel och gick som en också<3

10/8-11 Pappa du har varit borta 5 månader fattar inte att tiden har sprungit iväg. för 5 månader sen var du vid liv och du busade och hade dig med mig precis som en pappa gjorde<3 jag älskar dig min knasiga pappa<3

3/1-12 Berne du har varit borta i en dag. för 1 dag sen så var du vid liv. Du var en person som ställde upp på alla sätt<3 Kommer att saknar dig hemskt mycket<3 Kommer alltid minnas våra skratt och bus ihop:) <3 jag förstår inte att du är borta en <3 Men vi visste att dagen skulle komma men inte så fort :(. Ta hand om dig Berne nu :(<3

Kommer inte glömma dagar och år vi hade ihop<3. Kommer inte glömma er <3 jag älskar och saknar er <3 Puss på er nu <3

Inga kommentarer: