2011-08-25

2 veckor har gått sen du blev en ängel

Jag saknar min pappa jätte mycket han har varit en ängel i 2 veckor nu. Jag vill ha tillbaka honom igen <3 Jag kan ej fatta att tiden går så fort iväg. Jag vill ha honom hos mig som jag brukar ha :(. Jag var på din begravning i går den gick sådär bra. Jag grät när jag skulle lägga  rosen på kistan trodde aldrig det skulle gå så  dåligt som det gick. Fick aldrig säga farväl som jag ville:( Trodde det skulle gå bättre ändå. Men jag bröt ihop och fick gå ut ett tag. Men inget stöd av mammas sambo fick jag han sa bara så är det. Man säger inte så.Sen kom mamma och tog hand om mig :( Jag är glad att hon var där då. Ja det var ju inte många som kom men dom som kom var ju ändå skönt att vi inte var själva. Pappa du finns i mitt hjärta nu och för alltid<3 Där ska du stanna<3 Finns ingen som jag har älskat som jag gjorde med dig <3. Du var den enda som fanns för mig i alla stunder. Jag kan ju inte vara mer lycklig än vad jag är. Nej för lyckan försvann när du gick bort pappa. Jag vill inte plåga mig själv med ord som jag sa men dom orden plågar jag mig med ändå. Jag vill bara säga så många ord och saker till dig pappa men det kan jag inte:(. Jag är glad att jag har Anki och Mattias  vid min sida utan dom hade jag aldrig klarat mig tyvärr. Dom har stöttat mig sen den dagen du gick bort:(<3. O fatt bart att du är borta ifrån oss jag kan inte fatta det:(. Jag kan inte gråta i din famn som jag har gjort alla gånger jag var ledsen :( Var alltid dig jag grät till när vi pratade med varandra<3. Jag älskar dig jätte mycket pappa <3. Du kommer vara min pappa fast du är där du är<3 . Ta hand om min älskade systerdotter nu <3 Lek med henne <3 Saknar henne också jätte mycket vill också ha tillbaka henne <3.  Det har gått 2 år och 3 månader sen min älskade Emma blev en ängel<3 Gud som tiden har sprungit iväg. Kan ej fatta att det var så länge sen du blev en ängel<3. Önskar du var här så jag kunde pussa och krama dig <3 Älskar dig min Älskade systerdotter <3 Puss på er Båda två<3

Inga kommentarer: