2011-08-13

Stor saknad av dig min kära pappa

Usch nu är det super jobbigt :(. Jag vill så gärna ringa till dig pappa men det går ju inte;( Varför tog gud dig tillbaka ? Kan inte fatta att han har gjort det :'( Du var ju en så underbar person:(<3. Jag är förvirrad och mår dåligt :'(<3. Jag trodde aldrig det skulle hända nu just nu jag som har ett år kvar i skolan och du försvann innan jag tog min student :( Älskade pappa du får ta och komma hem igen <3. Du är verkligen saknad av mig<3 Du var en lycklig person som älskade din 5 barn och 3 barnbarn <3 Du var alltid så glad att jag ringde dig alla dagar i veckan och ville prata men det kan jag inte nu för du kan inte svara mig :'(. Blir så ledsen av att det som har hänt <3:'(. Kommer alltid att sakna dig<3. Vi hade så många fina stunder tillsammans<3 och dom stunderna glömmer jag inte<3. Jag har haft så många år tillsammans med dig och älskar dom åren<3. Du är min pappa och kommer alltid att vara det :(<3. 

Inga kommentarer: