2011-08-14

Finner inga ord

Denna veckan består av att fixa med saker som var pappas:( Mycket med sidor på nätet och så:/ Vi ska beställa tid till begravnings byrå och så vidare det är jobbigt som bara den men man får ta och kämpa:(. Jag håller på att bli ett nervvrak som saknar sin pappa enormt mycket:/. Tiden bara springer iväg. Vill att tiden stannar upp och jag får ha dig kvar <3:(. Jag fick aldrig säga hej då det känns i mitt hjärta som bara den :( Ååå Pappa varför blev det som det blev:/.?. Kan ej inse eller finna ord till det som har hänt:(. Det är massor med frågetäcken i mitt huvud som inte vill försvinna så man förstår att du är en ängel. Du är inte bara en ängel utan en fin älskad ängel som leker med ditt barnbarn nu:( Och myser massor med Kickan<3 Ta hand om Kickan & Emma så är du snäll<3. Du är en av dom finaste jag har haft på jorden under mina 20 år så har du verkligen älskat mig som jag var. Du tog aldrig mina ord som Gubbjävel eller nåt annat så hårt utan tog det som en klack spark och skämtade bort det. Så många gånger vi har skämtat om olika saker. Men du tog aldrig illa upp. Vi spelade alltid 500 tillsammans med farmor och där van du alltid så farmor och jag låg alltid sist. Tror du fuskade som bara den :P. Hihi. Men kära pappa du ska veta att jag älskar dig mer och mer för varje dag som gick du var där alltid för mig<3. Du fanns vid min sida. Jag är verkligen glad att jag fick ha dig som min pappa<3 Och min pappa kommer du alltid att vara. Vi pratade om allt mellan himmel och jord sen så var det massor skämt och skratt i telefonen. När vi väl träffade då var det ännu mer. Vi skämtade så mycket att folk tittade på oss tänkt vad är det för idioter som går där och dummar sig. Finns så mycket vi pratade om att jag skulle antagligen flytta till dig och bo där  och jag skulle göra det ena efter det andra. Vi skulle ju ta tåget till Köpenhamn tillsammans sa jag ju:( Men allt vi sa fick vi inte uppleva tillsammans<3. Jag ska göra mitt bästa och må bra <3 Du ska få se att jag ska klara skolan och om jag pluggar vidare så ska jag klara det med. Ska visa det för dig där uppe du sitter nu<3 Puss din lilla tjej Josse<3

Inga kommentarer: