2011-08-10

Max går:)

Moster kille går nu <3 åå Jag är så glad:) Nu är det inte dom små stegen utan dom stora:). ja snart går det fort:)<3. Men jag är glad att han är min systerson för man får se mycket på det hela <3. Jag är glad att få se att han utvecklas så stort nu:)<3. Japp idag har  jag haft moster mys med min systerdotter. Vi har bakat och cyklat mycket med henne också:). Jag ska verkligen aldrig släppa dom <3. Plus jag är glad idag<3 Det värmer i hjärtat att se Max gå och prata :)<3. Längtar till Måndag för då blir det ännu mer moster mys med Sofie<3. ÅÅååå Ska bli super mysigt att va med henne<3. Jag måste sluta här nu:) ååå nu kom Max gick till tv med ett stort leende på läpparna mot mig:)<3. Jag är stolt moster till Mina syskonbarn <3 Plus min systerdotter i himlen där kommer hon alltid bli älskad av mig<3 Plus här nere på jorden är du vår älskade tös<3<3. Jag älskar er alla <3 Moster älsklingar<3 Plus idag så träffade vi Mathilda och barnen en liten stund idag. Var super mysigt<3. Nu skrattar han som bara den <3 Älskade plutt<3

Inga kommentarer: