2011-08-05

Idag är det ljusfest

Idag ska jag och mamma och Ralle och Roine och Ulrika och Johannes till Ängelholm för det är ljusfest :) Ska bli kul :) Japp sen blir det en lugn helg och bara ta det lugnt :) . Jag är förkyld och hade jag inte varit det så hade jag åkt till Österlen med en polare såg fram i mot det men blev inte så:/ Men som sagt kommer fler dagar och veckor och år vi kan träffas <3 Men nu är det ju tid för det:) Igår var jag hos min syster super mysigt och vara där och vara med mina syskonbarn <3 Jag bara älskar dom jätte mycket. Jag skulle aldrig klara mig utan dom<3. Sen så är jag lite busigt mot Max för jag vill att han gå själv några steg men han vågar inte riktigt men snart så springer busen ifrån mig eller jagar mig :) Åååå Mosters prins är så stor nu;) Man orkar ju inte bära han fast man vill:) Han är bara så söt<3 Sofie lika så <3 jag är glad att jag är moster till dom<3. Att vara moster till dom gör mig stolt <3 Nä nu ska jag klä på mig andra kläder har faktiskt lagat mat till mig idag. Blev köttbullar ( hemma lagade )  och potatis och brun sås jag är stolt över mig själv <3. Jag  brukar aldrig klaga men nu klagar jag på siba för dom inte har hört av sig om min dator:@ Dom säger en sak men dom har inte gjort det. Jag vill ha tillbaka den nu. Sen om jag får en ny eller ej det får vi se då:) Men hoppas på att få en ny:). Så jag kan sälja skitet och köpa bättre :) <3 men nu får ni ha det så bra så höres vi <3 jag sitter vid mammas dator och det får jag inte göra så ofta :) <3 Puss på er <3


Emma jag glömmer inte dej det ska du veta<3 Du kommer alltid vara mosters ängel vad som än händer<3 jag älskar och saknar dig jätte mycket<3 Du må va våra fina ängel och vår fina flicka som vi älskar <3 Vi ses i nangijala <3 Puss på dig min älskade flicka <3

Inga kommentarer: