2011-08-13

Älskade pappa

Måste skriva av mig liteja det har ju gått som sagt några dagar sen pappa gick bort :( han låg i sängen när mamma och min bror hittade honom och det var igår:( Ja han har ju somnat in i sömnen antagligen en hjärtinfarkt. Som dom har sagt eller hjärtstop. Ja det är en tom känsla i det hela. Kroppen känns inte rätt idag. Jag mår så dåligt över det som har hänt. att mist en person som man älskar är hemskt :/ Så jobbigt att veta att man inte kan ringa till honom längre och få tips ifrån honom:(. Men jag ska försöka och tänka alla fina stunder vi har haft med pappa . Jag har haft 20 år tillsammans med min pappa och dom 20 åren har varit både bra och dåliga. Men har varit rädd att mista honom och nu har jag gjort det :( Åååå älskade pappa du var den som fanns för mig vilken tid som helst på dygnet men nu är du inte det :( Jo kanske om det finns en telefon i himlen som jag kan ringa till:). Nu så är det så att jag försöker va glad fast det är svårt att inte vara det;(. Min älskade pappa var mitt allt och jag kommer att älska honom. Det vet många om att pappa var den enda som ställde upp för mig i alla väder ja mamma också men ringde pappa mer om det var nåt. Jag är glad att jag fick ha min pappa så länge men hade velat ha honom ännu längre tills han blev gammal och skulle flytta in på äldreboende :(. Men ja där försvann det. Vem ska nu va med på studenten :( Pappa du missar den så jobbigt att du gör det Jag älskar min pappa Jan Åke Göran Nilsson R.I.P ♥  Jag kommer aldrig att glömma dig min älskade pappa ♥  Du var min förebild på allt jag frågade dig om saker som egentligen man ska fråga en mamma men det gjorde inte jag utan mina steg var till dig och du tyckte jag gjorde ett bra val för det . Jag inser hur mycket jag älskar dig han aldrig säga det men jag gör det mer än vad du tror:(. Min älskade och knasiga pappa som alltid var rolig och underbar på alla sätt. Jag ska inte klaga men du var som en bästa vän för mig. Och är glad att du var min bästa vän. Du är en älskad person av mig. Min kära pappa du må vara en fin ängel. Ta hand om Emma och Mormor och Morfar nu lek och gosa med kickan. vi ses

Inga kommentarer: