2011-08-19

En vecka och 2 dagar sen du gick bort pappa

Ja det har gått 1 vecka och 2 dagar sen pappa blev en fin ängel <3 Jag saknar honom jätte mycket <3 Vill ha hem han igen <3 Så snälla pappa kom hem <3 Jag vill inte ha dig i himlen <3 Det är inte där du ska vara :(. Jag fattar inte att du är min ängel nu pappa <3. Hoppas du leker med Emma och kickan <3. Men det är en tomhet som jag saknar :(. Finns så mycket som fattas i mig nu ingen som stötar mig eller älskar mig på det sätt som du gjorde :( <3. Du var den som ställde upp för mig<3. Nu när jag ska flytta när jag gör det vem ska stöta mig då eller besöka mig du kommer inte göra det mer:( Vet bara hur du hjälpte mig när jag bodde i Rasmus lägenhet då du hjälpte mig med disken och maten.Jag hoppas du har det bra nu. Men du hade det bättre med oss barn på jorden, Snart börjar skolan och har ingen att ringa till på morgnarna som jag brukar göra med dig. jag har inge som ge mig tips på saker och ting:( Ååå pappa du får inte vara där du är vill ha hem dig igen.<3 Var i din lägenhet igår och det är ingen trevlig känsla att gå in där. Jag tyckte det var jobbigt att vara där. Jag trodde aldrig att det skulle vara så svårt att gå in:( Att se sängen du låg i det är helt ofattbart. Jag tror inte det är sant men det är sant att du är borta:(<3 jag älskar dig min älskade pappa <3 Du är min pappa och det kommer du alltid att vara <3 <3 Puss på dig <3 Ses i kyrkan när du ska begravas och det är på Onsdag <3 Då är det mitt sista farväl av dig min älskade pappa <3 Sov gott <3

Inga kommentarer: