2011-07-31

Söndag

Har jätte ont i magen om som en smäll på köpet:( . Japp idag har det varit en riktigt dag då det har varit mycket gråt hit och ditt:(. Men bara till att bita ihop:(. japp och det har hänt jätte mycket som jag ångrar ap mycket:(. Jag försöker inte tänka på det men det blev katastrof igår:(. Ååå mitt hjärta är totalt off :(. Japp ska snart ta och lägga mig ett tag för har super ont i min mage så hoppas det släpper om jag lägger mig. Tar nog soffan i uterummet nu:). Eller mammas säng. Åååå jag vill så gärna träffa dig idag men jag orkar inte det:(. Japp denna helg har både varit bra och dålig allt dåligt vill jag bara stoppa i en  påse och låta den flyga iväg. :( så deprimerande jag är nu:(. Japp då dra jag mig till soffan:)<3 Ha det så bra idag alla glada<3

Inga kommentarer: