2011-06-06

trött och förkyld

Ja nu har både jag och killen fått sig en ordentlig förkylning båda två han har feber och jag har snuva! Men sånt är livet. Japp jag har lagat köttbullar mums var det nu har jag ätit glass snart blir det sängen hoppas på en bra sömn skola i morgon måste fixa 40 kr till har ju en tia själv men behöver 40 kr för att det ska bli 50 kr. Köpte ju en blomma till baby innan jag gick på prao så den måste betalas nu ju :) Men det löser sig alltid på nåt sätt :) Ja jag har bara legat hela dagen och sovit varit varm och mått skit :( Men bara till att bita ihop och se glad ut :) Hoppas på att få lite åska idag så det rena luften lite :) Så trött på denna värmen som vi har haft :( . Snart blir det att sova för det är skola i morgon:). Sen så hoppas jag att dessa dagar går fort för snart är det lov plus ett år närmre studenten :) Jippi eller inte men blir att sätta sig i skolbänken till nästa år efter sommaren så man får en annan utbildning och en bättre skolgång för denna har ju varit kiss & kass rent sagt ut både med olycka och kärlek! ja men har klarat det bra men det är tufft att sakna någon så mycket som jag gör ibland min älskade ängel♥.  Jag har bakat köttbullar idag och det gick bra :) ♥ Första gången jag gör nåt sånt och det blir bra :). Men nu har jag skrivit får väl försöka uppdatera mig mer och kanske skriva via mobilen lite då och då :) ♥ Ha det så bra alla glada som läser bloggen ♥♥

Inga kommentarer: