2011-06-02

Trevlig dag:)

Japp då har man haft fult upp hela dagen:) Min dag började kl 07:30:) men gick inte ur soffan så snabbt:) hehe. Sen så frågade mamma om jag ville följa med till en familj ( min syrras kompis) så vi tog cyklarna dit. Och så klart så bor dom ju nära tennis banorna så vi cyklade runt hela området för att hitta men sen såg jag där Mimmi bodde innan ju då sa jag till mamma att det var ju bara till att cykla in där ju:) Hallå tänkte jag riktigt nära ju:). Ja men det visste ju inte vi haha. Vi var där ett tag blev bjudna på ficka eller frukost för mig som sagt. Sen lekte jag lite med Max för dom var ju också där:) . Sofie lekte mycket med barnen i huset :). Bara den äldsta flickan då för den minsta tjej i familjen var lite dålig så hon var inte topp när vi kom dit så hon var trött och blyg:) Sen deras lilla son var också lite osäker och lite ledsen men det var ju bara för han var trött ju:(. Sen så efter nån timme så cyklade vi hem igen då pratade Roine om att hämta en cykel som min bror Christer ska ha :) så dom tog det till oss här i Hyllinge. Men jag följde ej med för jag väntade på min bror Rasmus som skulle komma hem ifrån jobbet för att vi skulle till väla och fixa hans glasögon sen så skulle vi ha magneter till mammas änglar som hon vill ha på kylen. Sen så tog vi en fick på espresso house det var gott jag fick en chia latte och en barnens macka mums den var god:) Sen åkte vi till Vejby för min bror skulle hämta saker som han ska ha i hyllinge:) Så nu sitter man i Hyllinge och ska snart åka hem till Älskling men först äta sen kanske vi kör:). Älskling sover gott ringde han men han var ej så kontakt bar så han somnade med mobilen i örat på mig super kul:) haha men mitt hjärta var uppe så länge och sen skulle han upp vid 06:00 för att hans mor skulle åka iväg. Men nu är det mat mums hungrig som bara den :) ha det gött alla<3

Inga kommentarer: