2011-06-24

Kväll babel:)

Jag kanske inte är den snällaste person:(. Men jag ska berätta varför jag har mått dåligt idag. Jo vi skulle åka till min syster o fira min systerson som blir 1 år mosters gullunge<3. Jo innan vi kom dit så åkte vi till min systerdotters grav:( Ja det är ju inte roligt  o gå ditt till den älskade flickan:( Jag börja känna av det när jag kom till bilen det bara vände:( Jag vill verkligen inte få dagar som dessa:(. Ja men ingen ser att jag mår dåligt och så. Jag försöker dölja det:( Plus jag pratade med Mattias jag sa att jag inte ville skriva för jag vill inte bli otrevlig mot honom:( Han finns för mig och det glädjer mig verkligen<3. Jag vill inte få dom dagarna när det blir så jag blir så otrevlig mot alla då:(. Jag försökte vara snäll:) Men det försvann fort sen:(. Plus det roligaste på hela dagen var då att Sofie hoppade upp i famnen o pussade mig på kinden sen så pratade vi mycket så sitter hon och kollar på min tunga o frågar vad är det för kula du har där? kan man ta bort den! Jag bara ja men den ska vara där. Så sa jag till henne sånt får du inte göra:). Som jag skrattade:) Jag bara älskar mina syskonbarn<3.  Kan ej leva utan dom<3 Jag har gjort så mycket i mitt liv och det kan jag inte fatta att mitt liv har varit upp o ner. Nu är man rädd för döden :( Blivit värre efter jag miste min systerdotter:'(. Men glömde en sak Jag tycker verkligen verkligen om dig hjärtat<3 Nu säger jag god natt och tack för mig:D

Inga kommentarer: