2011-06-02

God kväll♥

Sitter  i Älsklings säng och är jätte trött känns som om jag somnar snart :). Ja jag kom hit vid halv åtta tiden då sov älskling var tvungen att få han vakna♥. Jag ville ju få lite tid med honom innan han somnar igen:). Ja kan förstå att han är trött han har ju varit uppe sen 06:00 och varit en snäll pojke som körde sin mamma:).  Sen somnade han vid 10:00 nåt för han var trött och sov till 19:30 för då kom jag och hoppade på honom:). Men han var eller är inte den lättaste och väcka:). Nu har vi sätt en film som heter Vantage Point den var lite speciell men jag såg klart den :). Nu sitter baby o spela Call Of duty Black ops men han ska snart sova tror jag :) I morgon så ska jag städa rummet och få det fint igen:) Ser ju ut som om nån har sprängt en handgranat här ju:).  Men det ska jag ändra på kommer städa allt som går o städa :). Men får spara lite till Baby så han kan göra nåt :). Men nu ska jag snart sova så ska stänga ner :). God natt alla glada tack för att jag fick träffa Mathilda med familj plus mina älskade syskonbarn och syster

God natt alla glada

1 kommentar:

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Har skrivit till dig på fb ^^