2011-06-10

Mysig dag med Mathilda & Barnen :)

Japp igår så var jag på student fest det var trevligt:) och plus jag träffade öven dessa barn igen :) Mysigt som bara den:) Tack för igår Mathilda & Alex & Bella & Emma en trevlig dag och eftermiddag på  Familia :) jag hade det super trevligt. Fast det saknas nåt litet ändå men det kommer jag aldrig att få uppleva igen :( Kärlek av en kille<3. Jag vill verkligen ha dig igen för det var dig jag kände mig som en person.. Jag älskar dig jätte mycket men du fattade inte det vart tog den fina kräleke vägen jag vill ha den tillbaka nu  vill inte leva singel och må dåligt igen:(. Japp måndag blir det att ringa läkaren så jag får en tid så dom kan ge mig nåt mot min hosta den börjar bli jobbig nu:( . Men japp har knappt nån röst kvar men älskar man att prata så gör man ju det <3. Men ska snart ta och sova så det inte blir så sent igen:) Ha det gött alla glada

Inga kommentarer: