2011-06-29

God kväll♥

Har varit en trevlig dag idag. Bränt ryggen så vad ska man säga aj aj :P haha. Jag har just nu lånta brors bredband för mitt är helt fuckt up. Japp idag har vi varit iväg med mamma och Jessica och en till. Vi var vid domsten mysigt men ja jag ska ju inte vara ute i solen blir ju röd som en kräfta på 2 röda sekunder. Men brukar ju vara så när jag kommer nära stranden:). Ja nu är det bara framsidan som ska få sig lite färg:). Men som sagt idag så har det varit bra! Just nu är jag jätte trött borde sova:D Plus det ska jag snart. För i morgon ska datorn på lagning för den är helt konstig. Men som sagt jag ska försöka hitta en dator jag kan låna. får säkert låna mammas dator om jag är snäll haha:) får ju hoppas på det annars har jag ju super tråkigt om jag inte har nåt att göra:(. Usch jag får väl fördröja tiden på annat:D Just nu så tittar jag på tv i min ensamhet det är ju mysigt. Medan min bror och moster och min andra bror ser på Transformers Dark of the Moon på bio. Och mamma & hennes sambo sover redan så där är ju inget kul alls i dom. Så det enda är datorn min sista räddning:). Men som sagt jag ska försöka sova snart om det går för min brända rygg:D Hehe Men nu ska jag inte säga något mer för jag är trött och det kan bli ett helt inlägg och mycket mer och det orkar jag inte ta nu haha:P eller jag kan ta mycket nu men vill inte ha ett gnäll inlägg det har jag inte haft på länge:) Men nu vet ni vad som har hänt idag:) så jag säger god natt nu<3

Inga kommentarer: