2011-06-28

God morgon

Sitter i uterummet och ska snart vila ett tag:) Har musik i gång så nice är det i alla fall:). Japp  har kommit hem efter en trevlig kväll hos en underbar vän <3. Japp idag blir det att ta det lgnt får se om jag orkar åka nånstans eller bara vara hemma och ha en chill dag:). Solen skiner och det är ju säkert över 20 plus redan. Usch jobbigt när det är så varmt man orkar inte göra så mycket. Japp har lånat mammas fläkt så den går igång nu i uterummet skönt när det blåser kall luft:). Jag saknar verkligen att ha nån o krama o pussa på det finns inget mysigare:). Saknar att vara med nån<3. Jag måste hitta på nåt men vet ej vad:) haha. I måndag så var jag hos Mathilda och barnen en runda:) kom dit vid 13:00 nåt. Sen var jag där ett tag väckte fina Bella ifrån sin sömn:) mysigt var det:) Märktes att dom hade saknat mig:). Alexander låg vaken i sin säng. Han var lite gnällig men det kan jag också förstå. Han & Emma är små sjuka med Vattenkoppor och feber stackare:(. Sen gick jag ut med Alex & Emma tillsammans med en kompis till Emma. Vi gick lite försökte få Alex till att somna. Vi var förts vid en lekplats vid skolan eller vid fotbollsplanen fick leka lite sen gick vi till hyllinge parken. Alex var lite smått gnällig lite men jag fixade det:). Till sist så somnade han gott i vagnen när vi gick hemåt:). Var en trevlig eftermiddag hos dom:). Ska inte klaga precis:). Bella stannade inne för hon var trött. Innan fick gick ut så målade vi lite och Alexander fick mat. Sen så gick vi ut :). Sen kom jag hem då åt jag sen satt jag vid datorn tills jag somnade:). Sen vakande jag med huvudvärk så var bara till att ta panodil och ibumetin och lägga sig igen. Sov till 14:00 sen gick jag upp o fixade mig sen drog jag till väla och kollade piercingen i tungan den var super fin sa han:). Så får byta om 2 veckor då blir man glad:). Fast får vänta tills jag har pengar:). Ja det är skönt när man hör att det gick bra på en vecka har den läkt fint:). Sen så hände det inte så mycket jag tog det lugnt:). Jag ska bara hitta en stav som jag vill ha först vet ej om jag beställer eller köper en inne på india:). Det får jag se då. Nej nu ska jag ta det lugnt o lyssna på musik om jag inte somnar en stund för är duktigt trött:). Vill också till Borgeby som alla andra bönder :). Mina två brossor stack dit med en vän. Fusk jag vill också . Sen en vän till mig är också där hahah FUSK med stora bokstäver hihi. Var där förra året fick med mycket gratis grejer så därför jag vill dit igen så får man det:) Aldrig fel med Gratis grejer. Jag ska försöka vara mer aktiv i bloggen:) Ha det så bra alla<3

Inga kommentarer: