2011-06-11

Lite natt babbel:)

Japp som sagt nu ska jag börja och berätta om allt som har hänt på kort tid. 1 blev singel i torsdag jaha där var den kärleken. Men som sagt mycket bråk dom senaste månaderna men hade ju hoppats på flera år tillsammans med dig! Men japp man kan ju inte få allt man vill ju. Så då vart det till att packa allt man hade och åka till Hyllinge. Då vart man hemma igen önskar jag hade ett eget så jag kunde bara var för mig själv. Att leva singel är kanske inte lätt men får ju göra det bästa av det ju:). Jag klandrar inte han för bråken för vissa gånger kunde jag starta det och ja då får man skylla lite på sig själv men jag försökte ändå reda ut det men funkade väl inte för han längre. Men sånt är livet. Jag har ju som sagt in sätt att det är jobbigt att vara vän med sina ex men sen vill jag inte mista kontakten med honom. Men det får vi se den dagen :).. Ja jag försöker verkligen må bra och det ska jag börja göra nu:).  Sen har jag blivit dunder förkyld så hoppas inte Mathildas barn blir sjuka nu då är det mitt fel. Har knappt nån röst kvar hihi så jobbigt. Men ska ringar vårdcentralen i morgon och få tid. För det funkar inte längre om man inte kan prata ordentligt och få ont  i örat mellan  varven:(. så det blir att fixa så man bli frisk. Hoppas på att bli bättre snart:). En sak till jag hade ju små blödningar för nån vecka sen hade uppe håll och nu kom det igen. Tur att man ska till Ungdomsmottagningen den 17 juni och prata med dom om det. Börjar tröttna lite på det. Funderar riktigt mycket på att ta ut p-staven kanske är nåt där som spökar för mig. Men sen trivs jag bra med den! Men jag hoppas dom hittar felet och kan säga vad det är. Ja det blev ju lite natt babbel. Jag ska nu ta och sova så skönt. Ska städa lite idag och senare ska jag till Farmor och pappa jippi.:) . Ha det gött alla<3

Inga kommentarer: