2015-03-05

Yes

Yes är sjukt glad. Var iväg hos arbetsförmedlingen i måndags på en liten intervju inom sjukhuset och arbete där. Sen vart det tillbaka dit på tisdagen och få reda på vart jag ska va:) och det visade sig att jag ska va på röntgen och göra olika uppgifter där :) ska bli sjukt skoj och börja jobba ser fram i mot dessa 3 månaderna :) att allt har blivit så perfekt sen förra året trodde jag aldrig. Jag har allt jag önskar mig plus lite till :) och nu ett arbete på väg också :). Ja jag ska ej klaga på mitt liv nu:) inväntar fortfarande svar ifrån sundsgården så hoppas jag kommer in :). Så jag kan plugga till personligassistent :) och hoppas jag får förlängt över sommaren på jobbet såna har lite extra ekonomi som man kan spara undan och ha en ordentlig buffert :). Hoppas alla får en bra dag ute i solen :) jag säger en sak njut nu som bara den av att våren är på väg :)  puss o kram på et

Inga kommentarer: