2015-03-07

Lördag

Ja vad ska man säga om denna lördagen mensvärkar från helvete så har legat i sängen så gott som hela dagen :( för jag har så jävla ont. Fosterställning är det bästa som finns när man har ont i magen. Men fan inte idag. Då var det helt fuck up. Så jag har lagt mej nu 21:24 en lördag det är ju jätte normalt eller inte. Tycker synd om älskling som får sitta uppe själv nu pågrund av att jag har så ont och sen ska jag va ut vilda till i morgon då jag har match i Hässleholm. Så ja en positiv grej var att Hasse Andersson och Linus svenning kom vidare till finalen i Melodifestivalen :) så jävla gott två bra artister. Dock för att jag är uppväxt med att lyssna på Hasse. Plus han kommer ifrån Bjäre där jag har bott och är uppväxt. Och Linus är en sån bra artist har följt och lyssnat på hans låtar sjukt mycket. Följde han förra året på Melodifestivalen då också. Men nog om detta jag ska i allafall sova nu. Hoppas ni andra har haft en bra lördag. Ha det sä bra alla. Sov gott :) puss och kram på er ❤️



Inga kommentarer: