2015-03-24

God dag

Inte bloggat på ett tag. Ja den 16 mars så började jag jobba. Och jobbat sen då. Onsdag kväll fick jag feber o mådde jätte dåligt så fick va hemma torsdag och fredag:(. Men var och jobbade igen igår. Var sjukt härligt och va tillbaka :). Ja jag har jobbat en hel vecka och fyllt år. Haft underbar dagar med hjärtat i helgen. Ska ej klaga. Haft en underbar födelsedag med älskling ❤️. I lördags så firade jag mej och då var min syster och hennes familj hos oss. Och min farbror och hans sambo. Och mamma och Christer och Rasmus och Malin. Och Maria en vän till familjen. Jag hade en underbar eftermiddag. På kvällen så kom mina grannar och firade mej sjukt kul. Jag har haft en bra helg. Nu ligger man i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Det är min underbara sambo som lagar den ❤️ jag älskar han sjukt mycket ❤️. Nu blir det se på tv. I morgon ska man upp halv sex för att jobba❤️ sen hem till min underbara sambo och nysa med honom ❤️ ha en bra kväll alla glada ❤️


Inga kommentarer: