2015-03-08

Söndag

Ja idag är det en sjuk underbar dag solen lyser och man känner att våren är här :). Jag har spelat match och jag fick 159 i första serien sen andra fick jag något över 100 så ska ej klaga. Men fick bli bytt i den sista serien för sen började min mage att värka som bara den så jag var helt förstör för det :( jag hatar ha så ont när jag har rödaveckan så jag vill bara gömma mej :( men min mamma och låsaspappa var med och hejade på mej var jätte länge sen båda två var med på match och hejade peppade mej så :) man kan inte mer än va glad. Hela laget hejade på varandra så allt gick hur bra som helst. Japp jag står ju inte och vrålar som dom gör :) haha men ja jag är nöjd över dagen. Han hem och träffa älskling o h så :) nu sitter man i lastbilen och njuter av solen som lyser så skönt :). Ha en bra söndag alla ❤️



Inga kommentarer: