2015-03-10

Tisdag

Ja då sitter  man vid datorn och skriver i sin blogg:D ja idag blir det att ta det lugnt och städa :D kanske blir en promenad i detta fina vädret :D får se vad som mer händer. ska iallafall njuta av vädret :D öppna alla fönster och vädra ut vinter doften och vinter skitet i lägenheten och in med våren :D ja man önskar att man bodde på bottenplan så man kunde slänga ut både täcke och kuddar och alla mattor så dom får vädras. men det tänker jag inte göra nu när vi inte ha egen balkong så det får vara :D japp denna tisdag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt och sen byta om till mjukisbyxor och någon mysigt linne och sen ut och gå i en timme :D ja ni läste rätt ut och gå. inte likt mej :P. Usch blev sjuk sugen på att grilla idag :D önskar man hade grillkoll och tändvätska och korv och bröd då hade jag startat grillen och grillat :D japp jag är speciell men så är det :D längtar till nästa vecka då allvaret för mej börjar med jobbet :D blir inte så mycket mer att göra mer än att komma in och jobba och så :D ja då kommer veckan att gå fortare än vad den gör nu :D fast det är tisdag och snart är denna veckan slut :D blir att vila upp sej och få energi till hela nästa vecka :D. Ja det ska bli så skönt att få börja jobba och komma ut och träffa lite folk :D japp ska verkligen göra allt för att få va kvar där längre :D vem vet kanske bli så :D men hoppas jag kommer in på sundsgården så man kan få sej en utbildning :D. nej nu har jag ej tid och skriva mer får göra någon nytta :D har ju som sagt energi till att göra så mycket idag :D Men jag vill ha det fint här :D att bara sen får känna lugnet att det är fint här :) så man kan med go ro gå ut och gå :D  ha nu det så fint alla så hörs vi :D Kram 

Inga kommentarer: