2015-02-28

Lördag :D

Japp denna lördagen började jättebra :D Frukost på sängen av mitt finaste älskling. och sen iväg och handlade :D sen så skulle han iväg så då sitter man här ensam vid datorn :D. Var iväg till stan innan med en killkompis och tittade lite. sen tog vi tåget hem och han körde hem till sej så jag satte mej vid tvn och kollade mello och åt popcorn.:D men ja det var ju ändå en trevlig lördag. Så nu sitter man vid datorn och ska snart fixa sovrummet så vi kan krypa ner till en nybäddad säng och mysa när han kommer hem:D men ja får se när han är hemma. men ja bara så mysigt att han hittar på något :D. Att jag sitter vid datorn är bara för jag vill uppdatera bloggen :D sen så ska jag nog försöka hålla mej vaken men tror jag att jag gör:D haha hoppas ni alla har haft en fin lördag. Ja vad tyckte ni om mello då :D är ni nöjd med dom bidragen som gick vidare. men till andre chansen så gick hasse andersson kom vidare :D så det är toppen :D. Sitter och pratar med en kompis nu i telefonen och så. snackar lite skit som vanligt :D haha.. men nu ska jag göra annat :D kolla tv tror jag :D haha :)

Inga kommentarer: