2012-02-17

Från det ena till det andra

Jaha när ska detta ta ett slut? Räcker det inte med bekymmer och sjukdomar nu?. Först Emma sen pappa sen Berne dom har vi inte kvar längre. Och nu så är min farmor blind och ligger på sjukhus tycker det ska sluta nu:(. Livet är bara så orättvis :/. Men fick prata med farmor och hon lätt i alla fall pigg fast hon sa rakt upp och ner att jag kan inte se längre. Det skar rakt in i mitt hjärta:(. Min fina farmor du betyder allt för mig! Sen ringde jag till Anki. Den stackaren har dragit på sig en förkylning så det heter dugga. Jag är glad att hon orkade prata med mig lite i alla fall<3. Anki du är älskad av mig det ska du veta<3. Du är den som
Betyder mest för mig<3. Jag är glad att du finns för mig<3. Nä nu ska jag bara ta det lugn och inte göra så mycket<3 ta hand om er alla<3

Inga kommentarer: