2012-02-11

Funderingar

Jag har funderat länge på olika saker hit och ditt! Men får aldrig kloka svar ifrån mig själv:(. Varför ja varför är jag som jag är varför ser jag ut så här. Jag är ju inte snygg precis. Liksom finns så mycket förklaringar. Varför mår man som man gör. Jag lever ändå ett rätt bra liv om jag får säga mitt. Blivit fundersam på om jag vill gå på furuboda eller så! Ja jag vet inte vad jag vill göra med mitt eget liv. Kommer jag få barn i framtiden eller jag kommer leva livet ensamt. Ja det är så mycket så jag orkar ibland inte fundera längre. Jag vill ju bli älskad för den jag är men det är svårt att låta någon älska mig. Jag har haft förhållande ja 2 seriösa, dom var bra. Eller jag bra dom var som vanligt förhållande bråk och tjafs. Men där tog det slut efter ett år. Ja jag saknar vissa gånger saker och ting ifrån 2007. Ja till och med längre vak. Då jag var 14 år till och med när jag var mindre. Då hade man ett bra liv:). Blev moster till en liten skit unge:). För 10 år sen så blev jag moster för första gången i mitt liv:). Ja sen blev jag det igen för andre gången till en tjej med humör:). Och nu tredje gången:) om Emma hade levt så hade hon varit älskad till tusen:). Det är alla mina syskon barn älskad av mig:). Ja det finns så mycket jag saknar i livet nu:).<3. Jag lever för mina små älskade syskonbarn. Det är dom jag köper saker till det är dom som jag vill att dom ska få ett bra liv:)<3. Ja allt<3. Jag ska aldrig svika dom<3. Men Japp att funderar på hur livet skulle se ut med Emma nu hur roligt vi hade haft det:). Ja Gud den ungen hade hys för sig och det var verkligen skojigt att va med henne<3. Och Sofie är också rolig men hennes humör att testa mosters gränser är roligt:). Hehe. Ja hon testar sig fram och gör mig Arg:). Max är väldigt hängig och glad för mig:) tur att han har moster Som går runt och bär honom bara för han är go:) hehe. Max är liten bestämd kille:). Framför allt när han är trött:) har man luft upp honom en gång då är det inte lönt att sätta ner honom:) Haha:) men vad gör man inte för moster kille:) haha nä nu har jag pratat klart här inne ska göra något kul:) hmm sova och hoppas smärtan är mindre i morgon:) ha en bra kväll:)<3

Inga kommentarer: