2012-02-10

Fredag kväll

Ja fredagen snart slut:). Helt otroligt att det går så fort:). Idag har dagen varit bra:). Japp min dag har sätt ut så här gick ur sängen kl 09:00 sköljde näsan tog tabletter sen höll mig vaken:). Sen kom Roine ( mammas sambo) och frågade om jag ville med till familia då sa jag inte nej :). Efter det så tog vi lunch på Max:). Sen körde vi hem och hämtade skräp som skulle kastas:). Sen när det var gjort så åkte vi hem och var hemma till 13:00 då åkte vi till mammas jobb och jag var där! Hittade en tripp trapp stol som både Max och Sofie kan ha:). Sen en lampa som man kan egentligen köpa på Ikea. Men jag hittade en på mammas jobb:) hon betalade den och den kostade 5 kr. Och tripp trapp stolen kostade 10 kr:) begagnat är bra när man inte har småttingarna på besök så ofta:). Nu ska den bara monteras ihop:). Men det gör jag i morgon:). Har funderingar på att klippa mig kort med lång lugg känns som om det skulle bli coolt:). Som jag säger det växer ut igen:). Ja det har varit min dag:). Och nu ska jag fortsätta att ta det lugnt<3. Ha det så bra:)

Inga kommentarer: