2011-12-09

God natt :)

Jaha nu är klockan lite för mycket:) hmm skulle ha sovit kl 21:00 eller 22:00 men klockan blev 02:13 hmm ja men nu ska jag försöka sova för antagligen ska vi iväg i dag:). har haft en toppen vecka på dagiset trivs som fisken i vattnet:) vill inte lämna dom men måste göra det om 1 veckar och 2 dagar känns sorgligt när man trivs så bra<3. Men som sagt ska på andra praktik nästa år:). Längtar tills då med:) en operation är inplanerat för min del igen:). Men det ska jag klara eller vad säger ni??. Klart som bara den jag måste vara stark för min egen skull:). Pappa finns i mina tankar varje dag precis som Emma finns i mina tankar ni försvinner aldrig<3 Jag älskar er<3. Men som sagt i nästa vecka så stor det bakning på schemat till alla barnen:). Hmm ska bli sport för jag ska baka med glutenfri mjöl och  laktos fri kladdkaka:P hmm hur ska jag lyckas:). Men jag klara mig:) hehe. Sitter här kollar rundor lite:P haha. Men nu ska jag ta och stänga ner:) hehe God natt alla glada:)<3

Inga kommentarer: