2011-12-11

Söndag

Nu är denna veckan snart slut och det har varit en bra vecka.:). Praktiken går super bra som jag har sagt:). I fredags så tog jag det lugnt:). Lördags så var vi ute och körde;). Kul vi kom hem kl 16:00 sen skulle vi iväg på kalas det var okej! Sen åkte jag hem och tog det lugnt:). Sen så idag så har det varit blandande känslor och jobbigt. Mycket bråk och så:/. Sen så har vi varit på min systerdotters gympa:). Det var mysigt o se på:). Sen så åkte vi på julmarknad i Ängelholm där träffade jag några stycken som jag kände:). Sen åkte vi hem för att äta nu ligger jag i sängen:). Praktik i morgon ska bli skoj att få komma tillbaka igen! Ska baka något gott till alla barnen eller kanske med barnen:) för jag går in på min sista vecka sen har jag två dagar i nästa vecka igen :) sen går jag på jul lov som ska bli härligt:) kommer inte ha något att göra men man får ju ta dagar som det kommer:). Någon som vill ses så hör av er:).<3. Nu säger jag god natt och sov gott:)<3

Inga kommentarer: